loading...
فرشاد طاهری و حسین حاجیان

Farshad @ Hosein بازدید : 46 دوشنبه 29 اسفند 1390 نظرات (0)

دلت آبی تر از دریا عزیزم  /  به کامت گردش دنیا عزیزم / الهی تو همیشه چون گل بخندی / بهارانت خوش و زیبا


عزیزم


آرزویم این است  /   آسمانت بی غبار سهم چشمانت بهار  /  قلبت از هر غصه دور   /    بزم عشقت پر غرور


بخت و تقدیرت قشنگ  /  عمر  شیرینت بلند  /  سال نو مبارک


با تو از خاطره ها سرشارم   /   جشن نوروز تو را کم دارم  /  سال تحویل دلم میگیرد   /   با تو تا آخر خط بیدارم


امسال بهار بی تو عزیزم چو پائیز غم انگیز تر است


یاد روزای بهاری  /  دل پر از امید واری  /  جشن نوروز بهاران  /  به دلم امید داری



عزیز من سلام / عیدت مبارک / دلت مثل دمت  /  سه چهار چهارک



بهاران مبارک


برف و زمستو رفته /  بهار بهار اومده  / شاد و شنگول باشیم  / گرگه یا منگول باشیم


تق تق تق کیه کیه در میزنه منم منم پیامک عید شمار مبارک


<><><><

من اولین کسی بودم که برات ماهی عید فرستادم مراقبش باش


دلتان سبز / عشقتان پر از سرور سروری /  سایتان بر سر ما با سپری / سفره تان پر برکت ثمروری


عید اومده قار قار / ای دل از این یار یار / پائین نرو مار مار / بیکاری یا  هار هار همون بیکاری میدونستم



ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 3
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 7
  • آی پی دیروز : 9
  • بازدید امروز : 3
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 4
  • بازدید ماه : 3
  • بازدید سال : 6
  • بازدید کلی : 719